1. Wij nemen jouw op in onze Community

Onze community is gebouwd voor en door professionals. We ondersteunen en ontzorgen elk van jullie op eender welk vlak dat jullie dat nodig hebben.

  • Nood aan expertise om je project meer impact te laten hebben? Wij zijn er voor je!
  • Heb je hulp nodig bij het vinden de juiste opleiding? Wij zijn er voor je!
  • Wil je de stap zetten van payroll naar freelancer? Wij zijn er voor je!


Kortom, onze Capital Humans zijn meer dan alleen talenten die toffe en uitdagende projecten bij onze klanten uitvoeren.

 

2. We stellen samen een persoonlijk groeiplan op

Samen met onze Human Capital Designers bepalen we jouw groeipad binnen Umani Agency.Elke Capital Human is anders, Sommige kiezen ervoor zo snel mogelijk een expert te zijn in een bepaald vakdomein, andere kiezen bewust om generalistisch te blijven werken.Wij houden rekening met jouw wensen bij het begeleiden en bij het zoeken naar het persoonlijke groeipad dat jij wil afleggen​.

 

3. We betrekken jou in een onze vlakke structuur

Bij Umani Agency heb je geen managers boven managers, geen onnodige hiërarchische structuren of ellenlange communicatielijnen. 

Onze founders werken mee en zijn gewoon aanspreekbaar als Sarah, Joël en Raf. Fabienne en Ilse nemen als Human Capital Designers het voortouw in onze missie richting de nieuwe wereld van werk, hierin bijgestaan door alle Capital Humans. 

De ‘opendeurpolitiek’ van elk van ons maakt ons bereikbaar – simpel als dat!

Je kan bij ons terecht voor een babbel, goede raad, en andersom zal je merken dat ze echt begaan zijn met hoe het met je gaat. ​

 

4. We maken een samenwerking op maat

Wij bieden een salaris aan dat afgestemd is op jouw expertise en wensen. Het loonpakket bestaat uit een brutoloon aangevuld met diverse extralegale voordelen.

We kijken naar je wensen en noden, samen stellen we het pakket op waar jij je goed bij voelt. Tot slot, freelancer of payroll – bij ons kan beide!

 

5. We geven jouw flexibele werklocaties

Werken van 9 tot 5 is niet meer van deze tijd. Al van voor er sprake was van Corona, was Umani Agency voorstander van hybrid working.

We zoeken een gezonde mix van thuiswerk, werken op locatie bij de klant en werken op ons hoofdkantoor in Hasselt. Een pure win-win-win. Voldoende thuis om de work-lifebalance in orde te houden, werken bij de klant om het gevoel met de werkvloer en de wensen van de klant te blijven aanvoelen en uiteindelijk voldoende bij Umani Agency zijn om mee te genieten van de fun momenten die er zijn. 

 

6. Come in – We’re Open!

Er zijn duidelijk genoeg redenen om te kiezen voor Umani Agency; Maar als er eentje niet op deze lijst mag ontbreken, dan is het wel het belang dat wij hechten aan open communicatie. En dat bedoelen we in 2 richtingen: van ons naar jou en van jou naar ons. Geen geheimdoenerij, verborgen agenda’s, politieke spelletjes,…

Ligt er iets op je maag? Vertel het ons. Wij zullen dat ook doen naar jou!